Detta tar ju ändå priset.

Bindreklamer är ju inte direkt kända för att vara vetenskapliga men denna tar ändå priset.

Den inleds med följande ”den där rena fräscha känslan, tänk om den kunde hålla i sig när du har mens”.

Vadå ”den rena fräscha känslan”. Hur många går egentligen omkring och känner sig rena och fräscha till vardags? Och att denna känsla skulle ”hålla i sig”. Pyttsan!

4 reaktioner till “Detta tar ju ändå priset.”

  1. Fast jag känner mig fräshare när jag inte har mens. Och om man någon gång skulle använda en binda (det är väl det reklamen är för?) Så kan jag säga att jag absolut inte känner mig fräsh.

  2. Tjejer ska ju vara ”naturligt” vackra, ansade, putsade, rakade, färgade, noppade, släta, prydliga och lukta nypon heeeeeeelt av sig själva. Naturligt vacker = det mest stulna, missbrukade och missledande ordet.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *